جکوزی بادی اینتکس با کیفیت Intex 28440

Intex 28440

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس با کیفیت Intex 28440 با کیفیت دارای بدنه ای برزنتی می باشد که از طرح و رنگ طوسی برخوردار می باشد. این دیواره زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است که در نتیجه می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. کسانی که تنها به دنبال محصولات اصل و اورجینال می باشند که در نهایت زیبایی در محیط قرار گیرد و مورد استفاده افراد واقع شود می توانند این جکوزی بادی را مد نظر قرار دهند و نسبت به خرید آن اقدام کنند. طراحی این محصول بی نقص و حرفه ای است به طوری که در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و دچار تغییر حالت نمی شود.

خرید جکوزی بادی اینتکس با کیفیت Intex 28440

این محصول محکم بر روی سطح قرار می گیرد و استحکام خود را حفظ می کند. این استحکام ناشی از دیواره های ضخیم و محکم است که از لایه های زیاد تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین فضا را برای خود و اعضای خانواده خود مهیا ساخت. گرمکن دیجیتالی در کنار محصول قرار دارد و در واقع به صورت متصل به آن می باشد. این محصول را می توان به راحتی راه اندازی کرد و آب داخل آن را نیز به سرعت گرم نمود. میزان دمای آب داخل بدنه بستگی به افراد دارد که با استفاده از صفحه دیجیتالی که بر روی دستگاه گرمکن وجود دارد تنظیم می شود. برای خرید چنین محصول پر کاربرد و پر استفاده ای به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...