جلیقه شنا بادی کودک اینتکس intex 58671

intex 58671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
کمی صبر کنید...

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس intex 58671 محصولی است که برای حفظ ایمنی کودک و همچنین مراقبت از او داخل استخر و یا در محیط های آبی دیگر بسیار لازم و ضروری خواهد بود. ساختار این جلیقه شنا بادی به گونه ای شکل گرفته است که مشتریان می توانند به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب و خرید این محصولات زده و از آن برای کودکان کمتر از شش سال خود استفاده کنند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این جلیقه شنا بادی کودک از نظر نوع رنگ به صورت یکدست نارنجی طراحی و عرضه شده است که یک رنگ بسیار زیبا و جذاب به شمار می رود. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این جلیقه ساختاری کاملا بادی دارد که دارای دریچه باد مجزا بوده و به وسیله این موارد شما می توانید به بهترین شکل ممکن دست به باد کردن و راه اندازی این محصول بزنید.

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس intex 58671 | اینتکس ایران

به جز این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که جلیقه شنا بادی کودک اینتکس intex 58671 دارای دو عدد قفل پلاستیکی مقاوم نیز در ناحیه جلویی خود می باشد که باعث شده تا پس از قرار گیری کودک درون این جلیقه بتوانید با بستن این قفل ها به صورت کامل او را محافظت کنید. از نظر کیفیت نیز این جلیقه بادی ساختاری از نوع وینیل و یا همان PVC را داراست که نشان از کیفیت بالای این محصول داشته و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. تمامی این موارد باعث شده تا بدون نگرانی بتوانید از طریق سایت فروشگاه ایران اینتکس با قیمت عالی خرید این جلیقه بادی را انجام دهید.

خرید جلیقه شنا بادی کودک اینتکس مدل intex 58671 | اینتکس ایران

 نوع نجات غریق
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 300 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو قفل پلاستیکی
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...