جت اسکی بادی کودک Bestway 41071

Bestway 41071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان

جت اسکی بادی کودک Bestway 41071 از بدنه ای طرح دار برخوردار است که می توان آن را جزو محصولات جذاب و منحصر به فرد در نظر گرفت. بدنه از جنس با کیفیت پی وی سی است که نوعی پلاستیک فشرده می باشد. این پی وی سی در بخش های مختلف محصول از انواع گوناگون تشکیل شده است که می تواند محصول را سازگار تر و بهتر نماید. بدنه در بخش کناره ها شامل پی وی سی طرح دار بوده است که قابلیت ضد حساسیت دارد. از این رو با قرار گیری بر روی محصول و استفاده از آن افراد دچار مشکل نخواهند شد. از آن جایی که جت اسکی جزو محصولات مورد استفاده کودکان می باشد وجود بدنه ضد حساسیت از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

جت اسکی بادی کودک Bestway 41071 | اینتکس ایران

محصول در بخش کف دارای ضخامت بیش تری می شود. چرا که در ارتباط مستقیم با آب است و وزن افراد را نیز تحمل می کند. بنابراین می توان آن را برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. به دلیل سازگار بودن بدنه بخش کف به عنوان بخش غیر قابل نفوذ شناخته شده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه به حالت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و تعادل لازم برای این نوع قرار گیری را دارد. به همین خاطر است که افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا می کنند. خرید این محصول بی نظیر تنها از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

خرید جت اسکی بادی کودک | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 140 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.24 میلی متر
 وزن 1.4 کیلوگرم
 جنس رویه PVC ضدحساسیت
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 3 سال به بالا
 دارای رنگی شاد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...