جت اسکی بادی طرح مرد عنکبوتی Bestway 98012

Bestway 98012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
290,000 تومان

جت اسکی بادی طرح مرد عنکبوتی Bestway 98012 از سری محصولات مهیج برای تفریحات آبی است که از طرح مرد عنکبوتی برخوردار می باشد. این طرح متناسب با سلیقه کودکان پسر است و برای آن ها جذابیت دارد. به همین خاطر است که می توان به خرید آن برای فرزندان خود اقدام نمود و از آن لذت برد. بدنه برای قرار گیری در محیط های آبی دارای سازگاری و مقاومت بالا است. به طوری که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این محصول را می توان با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت رسیدن به محیط های آبی و تفریحی به استفاده کردن از آن پرداخت.

جت اسکی بادی طرح مرد عنکبوتی Bestway 98012 | اینتکس ایران

جت اسکی بادی به راحتی راه اندازی می شود که برای راه اندازی آن تنها به یک پمپ باد نیاز است. در نتیجه افراد می توانند با خیالی آسوده و در زمان کم بدنه را برای استفاده آماده سازند و در دسترس علاقه مندان قرار دهند. کسانی که به سمت داشتن تفریحات آبی مهیج می روند می توانند جت اسکی بادی را نیز با خود به همراه داشته باشند و در نتیجه نسبت به لذت بردن از آن اقدام نمایند. این محصول دارای کیفیت بالا است و می تواند در طولانی مدت بدنه غیر قابل نفوذ خود را حفظ کند. به همین خاطر طول عمر بالایی دارد. خرید جت اسکی بادی طرح مرد عنکبوتی با مراجعه به نمایندگی اینتکس در سراسر کشور صورت می گیرد و افراد می توانند از داشتن یک محصول اصل و اورجینال برخوردار باشند.

خرید جت اسکی بادی طرح مرد عنکبوتی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 89 سانتی متر
 عرض 46 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.22 میلی متر
 وزن 300 گرم
 جنس رویه PVC ضدحساسیت
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان 3 تا 6 سال
 دارای رنگی شاد و جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...