جامپینگ بادی رینگ بوکس کودک Intex 48250

Intex 48250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان

جامپینگ بادی رینگ بوکس کودک Intex 48250 جزو محصولاتی است که مشتریان می توانند با خرید این کالا شرایط برای بازی و تفریح کودک خود را در بهترین حالت ممکن فراهم کنند. در همین رابطه قطعا اطلاعات در خصوص این محصول جزو واجبات می باشد و شما باید سعی کنید تا قبل از خرید در خصوص این محصول بادی اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید. این جامپینگ بادی به گونه ای شکل گرفته است که قطعا دو کودک به صورت همزمان می توانند داخل این کالا قرار گرفته و به بازی و تفیح بپردازند. ساختار این رینگ بوکس به صورت مربعی می باشد و شما باید یک فضای ایده آل را در اختیار داشته باشد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کرده و شرایط بازی کودکان را فراهم سازید. یکی از ویژگی های خوبی که این جامپینگ بادی فراهم کرده است بحث وجود بدنه مقاوم و ضخیم این محصول است به این صورت که قطعا به راحتی این محصول آسیب نخواهد دید.

جامپینگ بادی رینگ بوکس کودک Intex 48250 | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که جامپینگ بادی رینگ بوکس کودک Intex 48250 ساخت شرکت اینتکس بوده و بدون نگرانی می توانید از این کالا استفاده کنید. در کنار این محصول دو عدد دستکش بادی هم قرار گرفته است که تفریح کودکان به بهترین شکل ممکن انجام گردد. شما برای راه اندازی ساده این محصول نیز نیاز دارید که یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کنید تا در اسرع وقت و در سریع ترین زمان ممکن محصول را بتوانید راه اندازی نمایید. از نظر جنس و کیفیت نیز این کالا از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی و تولید شده است که خیال شما از این نظر هم راحت خواهد بود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی فراهم خواهد بود.

خرید جامپینگ بادی رینگ بوکس کودک مدل Intex 48250 | اینتکس ایران

 نوع خانگی
 طول 226 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 56 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-
 وزن 17.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
دارای دو دستکش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...