جالیوانی بادی کاکتوس بست وی Bestway 43244

Bestway 43244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان

جالیوانی بادی کاکتوس بست وی Bestway 43244 از ساختاری بزرگ تشکیل شده است که قابلیت قرار دادن تعدادی بطری و لیوان را بر روی خود دارد. این محصول برخلاف سایر جا لیوانی ها که تنها برای یک لیوان مد نظر قرار می گیرد ظرفیت زیادی دارد و برای تعدادی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. جا لیوانی مورد نظر به حالت شناور بر روی سطح آب قرار می گیرد و به راحتی به اطراف هدایت می شود. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را سفارش داد.

خرید جالیوانی بادی کاکتوس بست وی ارزان

بخش های فرو رفته و استوانه ای شکل که در کنار کاکتوس وجود دارد محل قرار گیری نوشیدنی و آب می باشد که از ریخته شدن مایعات نیز جلوگیری می کند و می تواند بهترین موقعیت را در روز های گرم سال ایجاد سازد. فصول گرم سال میزان تعریق افراد بیش تر است و در زمان تفریح باید این تعریق جبران شود. از این رو آب و نوشیدنی باید در دسترس باشد تا بدون مشکل بتوان ساعات خوشی را در محیط های آبی به تفریح مشغول شد. محصول مورد نظر بر روی سطح آب های آرام مانند آب استخر قرار می گیرد و بهترین موقعیت را برای خود ایجاد می کند. جهت سفارش این نمونه از محصولات پر کاربرد و منحصر به فرد به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع طرح دار
 طول 94 سانتی متر
 عرض 70 سانتی متر
وزن 700 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای نگهداری بطری
 مناسب برای نگهداری لیوان
 پرتابل و قابل حمل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...