جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس bestway 14840

bestway 14840

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس bestway 14840 از ساختاری زیبا و جذاب برخوردار است که علاوه بر این ظاهر زیبا کیفیت بالا و طول عمر زیادی را نیز شامل می شود. در نتیجه می توان به راحتی آن را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار داد و از آن استفاده کرد. جالیوانی مد نظر بدنه ای بادی و توخالی دارد که ساده و شیک می باشد. این محصول به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی می شود و کم جا و سبک است. در نتیجه بر روی سطح آب فضای کمی را اشغال می کند و می تواند برای تفریحات آبی افراد استفاده شود. محصول مورد نظر مانند شناور بر روی سطح آب به صورت بی وزن و شناور قرار می گیرد و می تواند موقعیت خود را در طی بازی افراد حفظ کند. از این رو برای دسترسی آسان و راحت به نوشیدنی و آب در نظر گرفته می شود و می توان از آن بهترین استفاده را به عمل آورد.

خرید جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس

شناور مد نظر که به عنوان یک جالیوانی بادی مورد استفاده قرار می گیرد سبب جلوگیری از ریخته شدن آب و نوشیدنی خواهد شد و محصولی برای روز های گرم تابستانی می باشد. در کنار شناور بادی و تشک بادی روی آب و انواع محصولات بادی متنوع مانند حلقه شنا باید و یا در زمان انجام تفریحات آبی مختلف می توان این جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس bestway 14840 را مورد بهره برداری قرار داد و در کنار این گونه وسایل در سطح آب آن را قرار داد. در نهایت نیز در صورت نیاز به آب و نوشیدنی به راحتی بر روی سطح آب حرکت می کند و به سمت افراد در حال تفریح کشیده می شود. با این وجود نیاز افراد به نوشیدنی و آب در چنین محیطی برطرف می شود و می توان از این موقعیت لذت برد. جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس bestway 14840 محصولی اورجینال می باشد که از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری می شود.

قیمت جالیوانی بادی بست وی طرح طاووس ارزان

 نوع تفریحی
 طول33 سانتی متر
 عرض28.5 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...