جالیوانی بادی بست وی طرح تایر bestway 34119

bestway 34119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

جالیوانی بادی بست وی طرح تایر bestway 34119 اسپرت و جذب است و دارای وسایل بادی دیگر نیز می باشد که می توان تمامی آن ها را خریداری کرده و فضایی زیبا و جذاب را به وجود آورد. با هماهنگ کردن حلقه شنا بادی با این جالیوانی بادی افراد محصولات مورد استفاده خود را با هماهنگی و زیبایی زیاد به دست خواهند آورد و در نتیجه بهترین تفریحات آبی ایجاد می شود. این محصول در واقع کاربردی و منحصر به فرد است و محلی برای قرار دادن لیوان و یا بطری می باشد که در اختیار افراد در زمان داشتن تفریحات آبی قرار می گیرد و می تواند برای آن ها بهترین موقعیت باشد. جالیوانی بادی نیز نوعی شناور بادی بر روی سطح آب می باشد که می تواند معلق و شناور باشد و بر روی سطح آب به مکان های مختلف جا به جا شود.

خرید جالیوانی بادی بست وی طرح تایر

در نتیجه دسترسی به آب و نوشیدنی در هر حالت وجود دارد و بهترین موقعیت و راحت ترین حالت ممکن ایجاد می گردد. این محصول بی نظیر دارای کیفیت بالا است و از بدنه ای تشکیل شده است که بدون درز و شکاف دارای قابلیت غیر قابل نفوذ بودن می باشد. به همین خاطر است که حالت خود را بر روی سطح آب حفظ می کند و با نبود امکان نفوذ آب به داخل بدنه حالت شناور محصول حفظ می شود. این جالیوانی بادی طراحی فانتزی و زیبا دارد که بهترین شرایط برای استفاده علاقه مندان می باشد. به این ترتیب تمامی کسانی که به این طرح علاقه دارند می توانند در کنار حلقه شنا بادی جالیوانی بادی هم طرح آن را نیز خریداری کنند. جهت سفار شو خرید این جالیوانی بادی بست وی طرح تایر bestway 34119 که برند و اصل است تنها می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد و از تخفیفات موجود در این فروشگاه لذت برد.

خرید جالیوانی بادی بست وی طرح تایر ارزان

 نوع تفریحی
 طول 24 سانتی متر
 عرض 24 سانتی متر
 ارتفاع 7.5 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...