جالیوانی بادی اینتکس طرح فلامینگو intex 57500

intex 57500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان

جالیوانی بادی اینتکس طرح فلامینگو intex 57500 محصولی خلاقانه و زیباست که قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای استفاده بر روی آب و داخل استخرها به شمار رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بر روی آب بتوانید لیوان و یا بطری آب خود را هم همواره در دسترس داشته باشید. در واقع این مزیت را شما در اختیار دارید که به بهترین شکل ممکن با یک ظاهر زیبا و جذاب این محصول را همواره در اختیار داشته باشید. از نظر نوع طراحی نیز شما می توانید مشاهده کنید که این محصول طرحی شبیه به فلامینگو را داراست و همین ویژگی باعث شده تا ظاهری دوست داشتنی را هم در اختیار داشته باشید.

جالیوانی بادی اینتکس طرح فلامینگو intex 57500 | اینتکس ایران

به جز بحث ظاهری باید اشاره کنیم که داخل باکس بسته بندی این محصول شما می توانید سه عدد از این جالیوانی را مشاهده کنید که همین امر باعث شده تا سه نفر بتوانند از این محصول زیبا و جذاب لذت ببرند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که جالیوانی بادی اینتکس طرح فلامینگو intex 57500 به سادگی امکان راه اندازی را داراست به این صورت که شما با دهان هم می توانید از جالیوانی بادی را باد کنید. البته برای راحتی کار امکان باد کردن به وسیله یک پمپ باد مجزا را هم دارا خواهید بود. جنس و کیفیت این محصول نیز از نوع وینیل می باشد که این عامل هم باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید خرید و ثبت سفارش این محصول را به ثبت برسانید. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید جالیوانی بادی اینتکس طرح فلامینگو | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 33 سانتی متر
 عرض 33 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC مات
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
وزن 0.2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها شامل سه عدد جالیوانی
 مناسب برای بطری و لیوان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...