جارو شارژی استخر پیش ساخته مخزن دار 28628

intex 28628

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان

جارو شارژی استخر پیش ساخته مخزن دار 28628 وزن کمی دارد اما جزو ضروری ترین وسایل جانبی برای دارندگان استخر پیش ساخته و بتنی می باشد تا بتوان محیط استخر را تمیز و پاکیزه نمود. این محصول از آن جایی که از نوع شارژی می باشد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و توانسته برای استفاده در مکان های مختلف هدایت نیز شود. از این رو می توان جارو مد نظر را با خود به ویلا و باغ برد و استخر را تمیز و  پاکیزه کرد. این محصول بی نظیر به وسیله شارژ شدن توانایی استفاده در محیط های آبی را دارد و با رها شدن در داخل آب کار خود را آغاز می کند. زمانی که برای شارژ شدن محصول نیاز است 6 ساعت است و در واقع در طی این زمان می توان محصول را آماده استفاده نمود. از این رو بهترین کاربرد را دارد و بدنه های بزرگ را نیز تمیز می کند. محصول مورد نظر دارای مخزن جهت جمع آوری زباله است که می تواند زباله را در داخل خود نگه دارد و پس از تمام شدن کار تمامی آن ها را جمع آوری کند. 

پس از خارج کردن جارو شارژی از داخل استخر می توان مخزن را به طور کلی تخلیه کرد و نسبت به تمیز کردن مخزن نیز اقدام کرد تا در زمانی دیگر در صورت نیاز مجدد بتوان از محصول جهت تمیز کردن استخر مورد استفاده خود استفاده کرد. بدنه دارای دکمه خاموش و روشن می باشد تا پس از شارژ شدن و آماده شدن جهت استفاده به وسیله این دکمه کار خود را آغاز کند و در داخل محیط آبی قرار گیرد. زمانی که کار جارو شارژی تمام شد نیز به وسیله این دکمه متوقف می شود و می توان مخزن را تخلیه نمود و محصول را جمع آوری کرد. این محصول برای تمامی دارندگان استخر اعم از پیش ساخته و بتنی لازم و ضروری است و باید خریداری شود. خرید جارو شارژی استخر پیش ساخته مخزن دار 28628 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می گیرد.

 نوع لوازم یدکی
طول دسته280 سانتی متر
 عرض سَری جارو 68 در 25 میلی متر
 وزن3.3 کیلوگرم
 مدت شارژ تا فول شدن 6 ساعت
 سایر ویژگی ها مناسب برای استخرهای فریمی و بتنی
 دارای نمایشگر نشان دهنده شارژ شدن
 دسته تلسکوپی
 پس از رها شدن در آب کار میکند
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...