جارو اسکیمر اتومات استخر پیش ساخته intex 28001

intex 28001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر اتومات استخر پیش ساخته intex 28001 یکی از تجهیزات جانبی جذابی است که قطعا برای افرادی که از استخرهای پیش ساخته بزرگ استفاده می کنند ، یک وسیله واجب و ضروری به شمار می رود. این محصول همان طور که از نامش پیداست یک جاروی اسکیمر باکیفیت می باشد که برای راه اندازی آن شما نیاز به یک عدد پمپ تصفیه آب خواهید داشت. عمدتا استخرهای سایز بزرگ همگی دارای این گزینه هستند و شما تنها نیاز دارید که به راحتی با اتصال این جارو به پمپ اقدام به راه اندازی آن کنید. پس از اتصال نیز این پمپ این مزیت را دارد که به راحتی فضای کف استخر را به صورت اتومات تمیز و پاکیزه کند. در واقع این محصول باعث می شود تا از جلبک زدن استخر و هم چنین کثیف شدن بخش های کف استخر نیز در امان باشید.

جارو اسکیمر اتومات استخر پیش ساخته intex 28001 | اینتکس ایران

این محصول دارای شلنگ تصفیه و صافی مجزا بوده و به سادگی می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین جارو اسکیمر اتومات استخر پیش ساخته intex 28001 دارای یک عدد شلنگ بلند نیز می باشد که باعث شده تا به راحتی درون استخرهای سایز بزرگ هم بتوانید از این جارو اتومات استفاده کنید. قدرت مکش بالا و همین طور ظاهر زیبای این محصول در کنار وزن کم همگی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات این کالا به شمار می رود. با توجه به این توضیحات و با مشاهده دیگر خصوصیات این کالا درون جدول مشخصات این محصول ، هم اکنون شما می توانید خرید و ثبت سفارش این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی به ثبت برسانید.

خرید جارو اسکیمر اتومات استخر پیش ساخته | اینتکس ایران

 نوع اتومات
 ولتاژ مصرفی 220 ولت
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن 7.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها ابعاد: 60×35×32 سانتی متر
دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...