توپ بادی کودک طرح پو intex 58025

intex 58025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی کودک طرح پو intex 58025 بالاترین درجه کیفی را دارا می باشد که می توان از آن در محیط های آبی و یا در سطح خشکی استفاده کرد و از آن لذت برد. با داشتن این محصول کودکان می توانند به صورت گروهی مشغول بازی و سرگرمی باشند و بازی های گروهی را نیز تجربه نمایند. همچنین امکان بازی کودکان به همراه والدین نیز وجود خواهد داشت و در نتیجه اوقات خوشایندی برای آن ها رقم می خورد. توپ بادی منحصر به فرد است و ساده ترین محصول بادی می باشد که با داشتن آن انواع تفریحات نیز به دست می آید و می توان با آن به خوشی در مسافرت و گردش حضور پیدا کرد. طراحی رویه این محصول فانتزی و کارتنی است و برگرفته از انیمیشن محبوب کودکان می باشد. از سوی دیگر بدنه در نهایت کیفیت می باشد و دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و در گذر زمان دچار تغییر حالت نخواهد شد.

خرید توپ بادی کودک طرح پو

از این رو بدون تغییر و آسیب می تواند دارای طول عمر بالا باشد و بتوان از آن نهایت استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آورد. به این ترتیب مناسب ترین گزینه برای مسافرت و گردش در فصول گرم سال است که وزن کمی دارد و با ابعاد کوچک بدون مشکل به همراه افراد قرار گرفته و مورد استفاده واقع می شود. توپ بادی کودک طرح پو intex 58025 به راحتی راه اندازی نیز می گردد که به وسیله داشتن دریچه برای باد شدن و اتصال به پمپ باد صورت می گیرد. این دریچه باد را محفوظ نگه می دارد و از تخلیه آن از بدنه جلوگیری می کند. از این رو تمامی مزیت های موجود در طراحی و ساختار این محصول اوقات خوشی را برای استفاده از این محصول مهیا می کند. جهت سفارش و خرید توپ بادی کودک طرح پو intex 58025 به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کنید تا در نتیجه با قیمت مناسب آن را خریداری نمایید.

فروش توپ بادی کودک طرح پو ارزان

 نوع تفریحی
 قطر 51 سانتی متر
 طرح پو
 وزن 100 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...