توپ بادی کودک طرح ستاره دریایی intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک طرح ستاره دریایی intex 59050 به عنوان یک توپ بادی مورد استفاده قرار می گیرد که هم در داخل محیط های آبی کاربرد دارد و هم می توان آن را در خشکی مورد استفاده قرار داد. به دلیل توخالی بودن بدنه و شفافیت آن مراقبت های زیادی برای نگه داری از آن لازم است و به این صورت برای افراد بهترین شرایط و موقعیت را ایجاد می سازد. با مراقبت کردن از محصول و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن طول عمر محصول زیاد می شود و می تواند در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. توپ بادی بدنه ای با طرح های چاپی دارد که زیبایی را به آن بخشیده است و سبب مورد توجه قرار گرفتن آن توسط کودکان می شود. در نتیجه رغبت به استفاده کردن از آن پیدا می کنند. این محصول بی نظیر رنگبندی خاصی نیز دارد که بدون ایجاد رنگ پریدگی و تغییر حالت می توان آن را در طی مدت زمان طولانی مورد بهره برداری قرار داد.

خرید توپ بادی کودک طرح ستاره دریایی

از این رو بهترین گزینه برای بازی و سرگرمی کودکان است که در روز های خاص می تواند به عنوان بهترین هدیه برای کودکان نیز خریداری شود. محصولی که آن را معرفی می کنیم دارای بدنه ای اصل و اورجینال است چرا که ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد و می تواند تمامی آیتم های استاندارد بودن را داشته باشد و در نهایت کیفیت مورد بهره برداری قرار گیرد. در نتیجه از سری محصولاتی است که پر فروش می باشد و می تواند توجه کودکان زیادی را به خود جلب کند. برای راه اندازی این محصول پمپ باد دستی نیاز است تا به سرعت میزان باد داخل بدنه تامین شود و بتوان آن را مورد استفاده قرار داد. چنانچه به دنبال داشتن این محصول می باشید و تمایل به خرید توپ بادی کودک طرح ستاره دریایی intex 59050 دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید.

قیمت توپ بادی کودک طرح ستاره دریایی اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...