توپ بادی کودک طرح دریایی intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
90,000 تومان

توپ بادی کودک طرح دریایی intex 59050 جذاب و پر فروش است و از طراحی بی نظیری ساخته شده است که بر روی آن اشکال دریایی چاپ شده اند. طرح های روی محصول چاپی می باشند و با طول عمر بالا بدون ایجاد تغییر حالت و رنگ پریدگی می تواند سبب حفظ زیبایی ساختار محصول شود و در نتیجه همواره کودکان مجذوب محصول جهت استفاده از آن شوند. این توپ بادی کودک با طراحی منحصر به فردی که دارد به صورت یک محصول محبوب در بین کودکان می باشد و می تواند توجه آن ها را به خوبی جلب کند تا در محیط های آبی مانند استخر به همراه دوستان خود و یا والدین مشغول بازی و سرگرمی شوند. توپ بادی برای رده سنی کودکان بالای سه سال ساخته شده است و بدنه ای ساده دارد و تنها از یک بدنه گرد و توخالی که پر از باد می باشد تشکیل شده است.

توپ بادی کودک طرح دریایی اینتکس

برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد است که مناسب ترین نوع آن پمپ باد دستی می باشد. به همراه داشتن پمپ باد دستی و نحوه راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد دستی می تواند آسان بودن استفاده از توپ بادی را معرفی کند و در نتیجه برای استفاده از آن در فصول گرم سال موقعیت را مناسب می کند. توپ بادی مد نظر ضد حساسیت است و از بدنه ای با کیفیت از جنس وینیل ساخته شده است بنابراین می توان این محصول بی نظیر را با کیفیت بالا برای کودکان که دارای پوست های حساس می باشند مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. بدنه به صورت خالی از باد در حالت تاشو قرار می گیرد و جای کمی را به خود اختصاص می دهد. این محصول می تواند در کیف افراد جای گیرد و جای کمی را نیز به خود اختصاص می دهد. جهت سفارش و خرید توپ بادی کودک طرح دریایی intex 59050 به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنید و از آن لذت ببرید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...