توپ بادی کودک طرح خالدار intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک طرح خالدار intex 59050 از سری محصولات پر فروش و پر کاربرد است که برای داشتن تفریحات مهیج آبی استفاده می شود و می تواند موجب سرگرمی افراد در اوقات تفریحی شود. این محصول خاص بدنه ای با ساختار ساده دارد و که طرح رویه آن از طرح های جذاب برخوردار می باشد. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و به دلیل داشتن رنگبندی جذاب می تواند مورد توجه و علاقه کودکان قرار گیرد. توپ بادی کودک طرح های رنگی دارد که بدون ایجاد رنگ پریدگی در طی مدت زمان طولانی قادر به استفاده در محیط های آبی است و دچار هیچ مشکلی نمی شود. همچنین این محصول غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد که در نتیجه در محیط های آبی می تواند به صورت معلق و شناور بر روی سطح آب نیز قرار گیرد.

خرید توپ بادی کودک طرح خالدار

توپ بادی منحصر به فرد است وجذابیت دارد و به دلیل ساده بودن افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند. با توجه به سبک بودن بدنه و قابلیت حمل آن به صورت پر بودن از باد و یا در حالت خالی از باد افراد خرید آن را برای فرزندان خود انجام می دهند و موجب شوق و اشتیاق آن ها به تفریحات آبی شوند. رویه بدنه طرح های رنگی بزرگ قرار دارد که متنوع است و رنگبندی شاد را تشکیل داده است تا در نتیجه مناسب ترین طراحی برای کودکان باشد و آن ها را مجذوب خود سازد. توپ بادی دارای دریچه برای راه اندازی و ورود هوا می باشد که می تواند به راحتی به پمپ باد متصل شود و بدنه را راه اندازی کند. از این رو به همراه داشتن پمپ باد با محصول امری ضروری تلقی می شود. توپ بادی کودک طرح خالدار intex 59050 تنها از فروشگاه اینتکس خریداری می شود و می توان از آن لذت برد.

فروش توپ بادی کودک طرح خالدار ارزان

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...