توپ بادی کودک طرح اختاپوس intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک طرح اختاپوس intex 59050 محصولی جدید و منحصر به فرد است که طرح رویه آن از طرح های کارتنی و فانتزی می باشد که مورد علاقه کودکان قرار می گیرد. این محصول دلخواه برای استفاده در محیط های آبی و در روز های گرم و آفتابی ساخته شده است و از سازگاری زیادی نیز برخوردار می باشد تا بتوان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. توپ بادی می تواند در محیط های آبی مانند استخر استفاده شود و ایجاد تفریحات مهیج آبی مانند توپ بازی کند. همچنین به گونه ای ساخته شده است که می توان آن را در محیط های خشکی نیز استفاده کرد و از وجود آن بهره مند شد. این بدنه تنها دارای یک ساختاری ساده است که بر روی آن طرح های چاپی ایجاد شده است. به همین خاطر است که توجه افراد را جلب می کند و به عنوان یک محصول ساده با کاربرد های زیاد در موقعیت های مختلف به همراه افراد قرار می گیرد و می تواند به راحتی مورد استفاده آن ها واقع شود.

خرید توپ بادی کودک طرح اختاپوس

توپ بادی ضد حساسیت است و از بدنه ای ساخته شده است که کودکان را دچار مشکل نمی کند. در نتیجه می تواند به راحتی شرایط دلخواهی را ایجاد کند که افراد بتوانند با خیالی آسوده آن را مورد استفاده فرزندان خود قرار دهند. با توجه به چنین مواردی از این توپ بادی به عنوان یک محصول پر فروش و منحصر به فرد یاد می شود که دارای رنگ و طرح ثابت بر روی بدنه می باشد و می تواند مورد توجه تمامی کودکان قرار گیرد. وزن سبک این محصول سبب استفاده آسان توسط کودکان می شود و به همراه داشتن آن توسط خود کودکان را نیز آسان می سازد. چنانچه تمایل به خرید توپ بادی کودک طرح اختاپوس intex 59050 دارید تنها می توانید به نمایندگی مرکزی ایران اینتکس مراجعه کنید و از وجود آن لذت ببرید.

قیمت توپ بادی کودک طرح اختاپوس اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...