توپ بادی کودک رنگی intex 59050

intex 59050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی کودک رنگی intex 59050 با ابعاد منحصر به فرد و مناسب می تواند کودکان را مشغول و سرگرم کند و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد نماید. با این وجود است که جزو پر فروش ترین محصولات تفریحی بادی است که در تفریحات آبی توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و میتواند یکی از خاص ترین محصولاتی باشد که به راحتی استفاده شده و به آسانی مورد بهره برداری قرار می گیرد. توپ بادی کودک هم در محیط های آبی مانند استخر مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند در خشکی نیز استفاده شود. در نتیجه پر استفاده و پر کاربرد است و دارای میزان سازگاری زیاد می باشد. سازگاری این محصول به دلیل داشتن طول عمر بالا است و می توان آن را در موقعیت های مختلف مورد بهره برداری قرار داد.

توپ بادی کودک رنگی اینتکس

همچنین به دلیل سازگاری بدنه با پوست کودکان و داشتن قابلیت ضد حساسیت بودن می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی استفاده شود و موجب شوق و نشاط افراد شود و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد کند. محصول مورد نظر را می توان با خود به راحتی به همراه داشت و در صورت مهیا بودن شرایط آن را استفاده کرد. بر روی بدنه گرد توپ بادی طرح های ثابت چاپی وجود دارد که با رنگی غیرسمی ایجاد شده است و ایجاد تغییر رنگ نمی کند. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که هم دارای قیمت ارزان می باشد و هم می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو یکی از خاص ترین محصول تفریحی است که در کنار افراد در مسافرت و گردش قرار می گیرد و می تواند موجب لذت کودکان شود. خرید توپ بادی کودک رنگی intex 59050 تنها از نمایندگی اینتکس امکان پذیر است و می توان به راحتی محصول را سفارش داد.

خرید توپ بادی کودک رنگی اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت بدنه 0.22 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب رده سنی 3 سال به بالا
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...