توپ بادی پسرانه کودک Bestway 98002

Bestway 98002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
65,000 تومان

توپ بادی پسرانه کودک Bestway 98002 دارای طرح چاپی با شکل مرد عنکبوتی بر روی خود می باشد که بدون تغییر بوده و ثابت در زمان استفااده باقی می ماند. این محصول می تواند ظاهر زیبای خود را حفظ کند و در نهایت جذابیت مورد علاقه کودکان باشد. توپ بادی طرح پسرانه دارد چرا که شخصیت مرد عنکبوتی مورد علاقه این گروه از کودکان است و توجه آن ها را جلب می کند. برای داشتن یک توپ بادی با طول عمر بالا باید نسبت به مراقبت کردن از بدنه اقدام نمود و به این ترتیب از داشتن آن لذت برد.

توپ بادی پسرانه کودک Bestway 98002 | اینتکس ایران

 بدنه از جنس وینیل با کیفیت است که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. قابلیت داشتن وزن کم و ضد حساسیت بودن در این نوع بدنه ایجاد شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند. اما به طور کلی محصول مورد نظر به دلیل بادی بودن و تو خالی بودن باید مورد توجه و مراقبت قرار گیری تا برای استفاده در طول عمر بالا آماده شود. این محصول را نباید به اشیاء تیز نزدیک نمود. چرا که به سرعت واکنش می دهد و دچار سوراخ شدن می شود. زمانی که بدنه سوراخ شود باد داخل آن خارج می شود و همچنین آب به داخل آن وارد می گردد. در این صورت محصول قابلیت استفاده شدن ندارد و دیگر نمی توان از آن بهره مند شد. خرید این محصول بادی و منحصر به فرد با مراجعه به نمایندگی اینتکس انجام می شود .

خرید توپ بادی پسرانه کودک Bestway 98002 | اینتکس ایران

نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 رنگبندی داخلی رنگبندی مختلف
 وزن 100 گرم
 جنس وینیل
 ضخانت لایه بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...