توپ بادی مدل جنگ ستارگان Bestway 91205

Bestway 91205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47,000 تومان

توپ بادی مدل جنگ ستارگان Bestway 91205 از جدید ترین نمونه های ارائه شده در بین محصولات بادی است که برای استفاده در محیط های آبی ساخته شده است. این محصول را می توان در خشکی نیز مورد استفاده قرار داد اما به دلیل داشتن بدنه حساس جزو محصولات بادی مورد استفاده در محیط های آبی تلقی می شود. این محصول در چنین محیط هایی ایجاد هیجان می کند و مهیج ترین تفریحات را ایجاد می سازد. از این رو دارای محبوبیت زیاد است و می تواند برای تمامی علاقه مندان انتخاب شود. به دلیل داشتن قیمت ارزان توسط تمامی علاقه مندان خریداری می شود و خرید آن نیز به سادگی رخ می دهد. بدنه محصول دارای طراحی مهیج و زیبا است.

توپ بادی مدل جنگ ستارگان Bestway 91205 | اینتکس ایران

 به طوری که در وهله اول توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. در نتیجه مورد محبوبیت عده زیادی نیز قرار خواهد گرفت و تمایل به خرید نشان می دهند. این محصول را می توان با خیالی آسوده از طریق نمایندگی اینتکس سفارش داد و از آن لذت برد. چرا که جزو محصولات اصل و اورجینال می باشد و می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی در نظر گرفته شود. از این رو خرید آن نیز با رغبت بیش تری صورت می گیرد. به دلیل وجود رنگبندی اسپرت اغلب کودکان پسر به خرید این محصول تمایل نشان می دهند و متقاضی خرید آن هستند. باد کردن و راه اندازی توپ بادی نیز آسان بوده است و در نتیجه به سرعت برای استفاده آماده می شود .

خرید توپ بادی مدل جنگ ستارگان Bestway 91205 | اینتکس ایران

 نوع طرح دار
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس رویه پلاستیک PVC نرم
 مواد قسمت کفآب
 شرکت تولید کنندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدنه ضد آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...