توپ بادی سایز بزرگ اینتکس intex 59066

intex 59066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
285,000 تومان

توپ بادی سایز بزرگ اینتکس intex 59066 بهترین محصول برای ایجاد تفریحات آبی مهیج در محیط های آبی است که ترکیبی از بهترین رنگبندی و بهترین بدنه می باشد. به این صورت می توان آن را در طی طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. این محصول کاربردی بدنه ای بزرگ دارد و تنها از باد پر می شود. در نتیجه به وسیله انواع پمپ های بادی راه اندازی می شود. پمپ باد دستی ارزان ترین و مناسب ترین محصول برای راه اندازی توپ بادی می باشد که محصول را در طی مدت زمان کم و به سرعت برای بهره برداری آماده می کند. در نتیجه شرایط برای داشتن این محصول در مسافرت و گردش وجود دارد و تنها باید پمپ باد را نیز به همراه داشت. توپ بادی ظاهری مانند توپ های بازی کودکان دارد و مانند آن ها رنگبندی پیدا کرده است.

توپ بادی سایز بزرگ اینتکس

از این رو به سرعت مورد توجه تمامی کودکان قرار می گیرد و می تواند برای آن ها جذاب و منحصر به فرد باشد. کسانی که به سمت داشتن این محصول کشیده می شوند  باید بدانند که این توپ بادی جزو محصولات بادی اصل و اورجینال است که ساخت شرکت معتبر اینتکس می باشد و با داشتن سازگاری و طول عمر بالا مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بدنه این محصول به گونه ای است که دچار رنگ پریدگی و تغییر حالت نخواهد شد و از این رو می تواند بهترین و کاربردی ترین محصول بادی برای تفریحات آبی باشد. در نتیجه پر فروش و منحصر به فرد است و به دلیل کمجا بودن و به همراه داشتن آن به دلیل داشتن وزن کم بهترین گزینه برای رفتن به مسافرت در روز های گرم تابستانی می باشد. کسانی که تمایل به خرید توپ بادی سایز بزرگ اینتکس intex 59066 دارند تنها می توانند محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهند و از وجود آن لذت ببرند.

خرید توپ بادی سایز بزرگ

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

راضیه عابدی

بزرکترین سایز توپ بادی که دارید قطر چنده ؟

314 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

این سایز بزرگ ترین بود که فعلا موجودیش تموم شده
الان قطر های 51 و 61 موجوده تا انشاله این محصول هم مجدد شارژ بشه

314 روز پیش ارسال پاسخ