توپ بادی بیسبال کودک 31004

Bestway 31004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
175,000 تومان

توپ بادی بیسبال کودک 31004 کوچک و کمجا می باشد و می تواند با دوام و طول عمر بالا برای استفاده افراد مورد بهره برداری قرار گیرد. توپ بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است و آن ها را سرگرم می کند. به این صورت کودکان می توانند به همراه والدین خود تفریحات مختلف را در محیط های گوناگون انجام دهند و از آن لذت ببرند. این محصول هم در محیط های آبی مانند استخر های آبی مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان آن را در محیط خشکی استفاده کرد. از این رو تایم طولانی می توان آن را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. توپ بادی بهترین گزینه برای روز های تابستانی می باشد و قادر به ایجاد تفریحات مختلف می باشد. بدنه دارای جنس با کیفیت است که از نوع وینیل بوده و می تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت داشته باشد.

خرید توپ بادی بیسبال کودک

از نظر دوام در برابر اشعه خورشید نیز دارای قابلیت مقاومت در برابر اشعه می باشد که دچار پس دادن رنگ نمی شود و می تواند بدون آفتاب سوختگی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال بهترین نمونه از محصولات بادی می باشند و می توانند از داشتن آن لذت ببرند. توپ بادی برای رده سنی کودکان بالای 2 سال ساخته شده است که بدنه ای ضد حساسیت دارد. در نتیجه کودکان را دچار آسیب و عارضه پوستی نمی کند و می تواند مورد استفاده طولانی مدت آن ها قرار گیرد. بدنه سبک و قابل حمل است و دارای قابلیت تاشو و کمجا می باشد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان به وسیله پمپ باد آن را راه اندازی کرد. برای شاد کردن کودکان و ایجاد بازی های مهیج خرید این محصول انجام می شود و می توان از آن بهره مند شد. توپ بادی بیسبال کودک 31004 با کیفیت و اصل است که در نمایندگی مرکزی اینتکس به فروش می رسد و می توان آن را خریداری کرد.

فروش توپ بادی طرح بیسبال مدل 31004

نوع گرد
 قطر 41 سانتی متر
 طرح توپ بیسبال
 وزن 80 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای دو سال
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...