توپ بادی اینتکس مدل هندوانه Intex 58075

Intex 58075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

توپ بادی اینتکس مدل هندوانه Intex 58075 بهترین محصول با بدنه با کیفیت است که می تواند موقعیت دلخواهی برای داشتن تفریحات شاد ایجاد کند. به وسیله این توپ بادی کودکان لحظات خوشی را سپری می کنند و از داشتن تفریحات در محیط های آبی بهره مند می شوند. محصول بزرگ می باشد به طوری که بزرگسالان نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. در نتیجه یکی از خاص ترین گزینه ها برای داشتن توپ بازی در محیط های آبی می باشد که می توان از آن نهایت استفاده را برد. محصول از رنگبندی متنوع و شاد تشکیل شده است که این رنگبندی سبب ایجاد شباهت زیاد به هندوانه شده است. به همین دلیل می توان آن را جزو فانتزی ترین و خاص ترین بدنه های بادی در نظر گرفت.

توپ بادی اینتکس مدل هندوانه Intex 58075 | اینتکس ایران

 زمانی که توپ بادی اینتکس خریداری میشود بدنه تاشو در بسته بندی کوچک به افراد داده می شود. این بسته بندی شامل بدنه تاشوی محصول است که باید به وسیله پمپ باد راه اندازی شود. زمان راه اندازی توپ بادی سریع است و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه می توان گفت که برای راه اندازی محصول و استفاده سریع از آن مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد. توپ بادی سبب ایجاد تفریحات مهیج و شاد می شود و در محیط هایی مانند استخر ها کاربرد بیش تری دارد. از این رو اغلب افراد نسبت به خرید آن اقدام می کنند. جهت خریداری این محصول بادی به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

خرید توپ بادی اینتکس مدل هندوانه Intex 58075 | اینتکس ایران

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 رنگبندی داخلی سبز و قرمز
 وزن 200 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...