توپ بادی اینتکس با خرچنگ آبی Intex 58031

Intex 58031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
کمی صبر کنید...

توپ بادی اینتکس با خرچنگ آبی Intex 58031 بدنه ای شفاف دارد که از آن موقعیت پشت محصول نیز به راحتی دیده می شود. این بدنه شیشه ای می تواند بهترین محصول را ایجاد سازد و زیبا ترین حالت را مهیا کند. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن وسایل بازی بادی می روند تا در محیط های آبی و خشکی از آن بهره مند باشند می توانند خرید توپ بادی مد نظر را نیز در نظر بگیرند. در داخل بخش مرکزی محصول عروسک بادی قرار دارد که به نوبه خود زیبایی و جذابیت خاصی به محصول بخشیده است. این بخش به صورت مجزا از بدنه راه اندازی و نصب می شود و می تواند برای کودکان منحصر به فرد باشد. 

در نتیجه بر روی بدنه دو دریچه برای باد کردن وجود دارد که یکی برای عروسک بادی محصول می باشد و دیگری بدنه اصلی توپ بادی را راه اندازی می کند. سرعت راه اندازی محصول به مراتب تند تر خواهد بود. چرا که به وسیله یک پمپ باد دستی راه اندازی آن انجام می شود و می توان به سرعت بدنه را برای استفاده آماده کرد. توپ بادی مد نظر در مرکز خود عروسک بادی به شکل خرچنگ دارد که به رنگ آبی می باشد. از این رو محصول برای استفاده کودکان پسر ساخته شده است و برای آن ها انتخاب می شود. کسانی که تمایل به خرید توپ بادی اینتکس با خرچنگ آبی Intex 58031 را دارند می توانند به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایند.

 نوع بادی
 طول 61 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس پلاستیک PVC نرم
 وزن 220 گرم
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 دارای انواع رنگبندی مختلف عروسک
 اقلام همراه -

  

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...