تشک کمپینگ بادی یک نفره اینتکس intex 68708

intex 68708

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

تشک کمپینگ بادی یک نفره اینتکس intex 68708 برند و اصل و تولید شده توسط کمپانی اینتکس است و از بدنه ای منحصر به فرد تشکیل شده است که در حالت راه اندازی شده و باد شده نیز قابلیت تا شو بودن را دارد. این تشک بادی بهترین نمونه از وسایلی است که در کوله کوهنوردی نیز جای می گیرد و می تواند مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل طبی و راحتی کشیده می شوند باید بدانند که استفاده از این محصول و حمل و نقل آن به نقاط مختلف راحت و آسان است و می توان نسبت به داشتن آن در محیط های مختلف اقدام نمود. بدنه تشک کمپینگ بادی یک نفره اینتکس intex 68708 مواج است و از ارتفاع کمی برخوردار می باشد. ارتفاع کم بدنه به معنای راحت نبودن افراد در زمان استفاده کردن از محصول نیست.

چرا که تمامی شرایط لازم برای داشتن یک سطح آرامش بخش برای استراحت و خواب در این تشک بادی ایجاد شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. ضخامت بدنه تنها به دلیل آن است که بتوان محصول را به حالت تاشو با خود به همراه داشت و ار داشتن آن لذت برد. این تشک بادی بر اساس میزان سازگاری که با محیط های مختلف دارد در دسترس علاقه مندان است مورد استفاده طولانی مدت آنها قرار می گیرد. اگر شما نیز برای رفتن به سفر و یا داخل چادر مسافرتی نیاز به یک تشک بادی طبی با وزن کم و طول عمر بالا دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری و همچنین با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت اقدام به ثبت سفارش تشک کمپینگ بادی یک نفره اینتکس intex 68708 در فروشگاه اینتکس ایران نمایید.

 نوعخانگی، سفری
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول183 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
 ارتفاع10 سانتی متر
 جنس رویهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل دولایه
 پمپ
نوع پمپ-
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای وزن بسیار مناسب
دارای سطح موج دار موازی
ضد تعریق
مناسب استفاده در تمام سفرها
ابعاد بسته بندی: 31 در 25 در 10 سانتی متر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...