تشک جامپینگ بادی کودک موشکی Bestway 52286

Bestway 52286

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک موشکی Bestway 52286 محصولی مطابق با سلیقه کودکان است که از ترکیب رنگ فانتزی و زیبا تشکیل شده است. این محصول جزو وسایل تفریحی و سرگرمی کودکان است که به وسیله آن می توانند پرش و جامپینگ را انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند. تشک جامپینگ بادی کودک موشکی ظاهری مانند موشک دارد به طوری که می تواند برای کودکان موقعیت قرار گیری در داخل موشک را به وجود آورد. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. رنگبندی بدنه نیز تشابه را زیاد کرده است و محصولی جذاب را ایجاد کرده است.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک موشکی Bestway 52286

از این رو به راحتی در نظر کودکان محبوب به حساب می آید و می تواند محبوبیت دلخواهی داشته باشد. بدنه ساختاری بادی دارد که نرم و منعطف است و خاصیت کشش بالایی از خود نشان می دهد. به طوری که کودکان بر روی آن پرش انجام می دهند و می توانند انرژی خود را به راحتی تخلیه کنند. تشک جامپینگ را می توان با خود به محل های مختلف حمل و نقل کرد و مورد استفاده علاقه مندان قرار داد. با این وجود است که افراد می توانند نسبت به داشتن این محصول اقدام کنند و آن را برای استفاده در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند. خرید این نمونه از محصولات بادی از طریق سایت اینتکس صورت می گیرد.

نوع خانگی
 طول 155 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 جنس بخش کناری pvc رنگی
 جنس کف pvc دو لایه بادی
 جنس رویه pvc طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...