تشک جامپینگ بادی کودک محکم Bestway 14255

Bestway 14255

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

تشک جامپینگ بادی کودک محکم Bestway 14255 محصولی برای استفاده رده سنی کودک است و از ترکیبی ایمن و استاندارد تشکیل شده است. به طوری که می توان از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد و استفاده کرد. این محصول بی نظیر از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی بوده است که دارای دیواره ای محکم به دور خود می باشد که هم از استحکام بالا برخوردار می باشد و هم ضخامت زیادی دارد. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده کودکان قرار داد و از داشتن آن لذت برد.

خرید تشک جامپینگ بادی کودک محکم Bestway 14255

تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار از سری محصولات پر فروش و منحصر به فرد است که میزان بالایی از رضایت را به دست آورده است و کودکان با توجه به رنگبندی جذاب محصول نسبت به خرید آن اقدام می کنند. داشتن این محصول موجب احساس شادی و نشاط برای کودکان می شود که تمایل دارند با داشتن آن بهترین اوقات را سپری کنند. این محصول بی نظیر و کاربردی ضد حساسیت است و در صورت استفاده مداوم افراد را دچار حساسیت های مختلف نمی کند. به همین خاطر است که در طولانی مدت شادی و نشاط را به افراد می بخشد. برای خرید این نمونه از تشک بادی که دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد می توان به فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران مراجعه کرد و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمود.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...