تشک جامپینگ بادی مسافرتی کودک Bestway 52056

Bestway 52056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان

تشک جامپینگ بادی مسافرتی کودک Bestway 52056 از طراحی حرفه ای و بی نقص برخوردار است به طوری که می توان نسبت به استفاده کردن کودکان از محصول اطمینان داشت. چرا که گروه سنی کودکان اغلب به داشتن محصولات با رنگبندی فانتزی تمایل دارند و به سمت استفاده کردن از این گونه وسایل بادی کشیده می شوند. دیواره بادی که به دور بخش جامپینگ محصول کشیده شده است نیز از رنگبندی متنوع تشکیل شده است که می تواند سبب جلب توجه مخاطب شود. وزن محصول کم است بنابراین می توان به راحتی آن را حمل و نقل و جا به جا نمود و در موقعیت های مختلف به استفاده کردن از آن اقدام کرد.

خرید تشک جامپینگ بادی مسافرتی کودک Bestway 52056

این محصول جهت تفریحات مهیج گروه سنی کودک ساخته شده است و سبب ایجاد سطحی برای پرش و جامپینگ شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام کرد و برای کودکان مهیج ترین و منحصر به فرد ترین فضا را ایجاد نمود. به دلیل داشتن بدنه سازگار با وزن کم و مقاومت بالا افراد می توانند محصول را در زمان رفتن به مسافرت نیز به همراه داشته باشند و از وجود آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شوند. در نتیجه در محیط خارج از خانه نیز کودکان دارای اسباب تفریحی خواهند بود و برای آن ها چنین فضایی مهیا خواهد شد. خرید تشک جامپینگ بادی مسافرتی کودک از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...