تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی Bestway 67388

Bestway 67388

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی Bestway 67388 از رنگ های جذاب و شاد تشکیل شده است که افراد در زمان خرید قادر به انتخاب آن بر اساس سلیقه خود می باشند. این تشک بادی کم جا و کم وزن است به همین خاطر در فضای کوچک نیز قادر به استفاده شدن می باشد. رویه آن نیز فرو رفتگی هایی را شامل شده است که می توان بر روی آن آرامش زیادی را به دست آورد. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند آن را در فضای باز و یا محیط های سر پوشیده استفاده کنند و به بهترین شرایط دست پیدا کنند. تشک بادی مناسب سفر است و بیش ترین کاربرد را در مسافرت دارد.

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی Bestway 67388 چرا که در منزل افراد از اسباب راحتی بهره مند می باشند و تنها در زمان سفر نیاز به تهیه چنین امکاناتی می باشند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین گزینه از تشک بادی های طبی و راحتی با کیفیت اورجینال را به دست آورد. به دلیل داشتن قیمت مناسب و داشتن کیفیت مطلوب و بالا افراد زیادی به سمت خرید این محصول جذب می شوند و تمایل به داشتن آن دارند. به همین خاطر است که فروش آن در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیش تر بوده است و رضایت خریداران را به خود جلب می کند. خرید تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی Bestway 67388 به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس ایران انجام می گیرد.

قیمت خرید تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی Bestway 67388 | اینتکس ایران

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ--------------
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای رنگبندی
 دارای سطح مواج
اقلام همراه

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...