تشک بادی یک نفره حرفه ای پمپ دار 64781

intex 64781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

تشک بادی یک نفره حرفه ای پمپ دار 64781 بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت و گردش می باشد که به ساده ترین صورت راه اندازی می شود و تایم کمی را به این کار اختصاص می دهد. از این رو می توان به راحتی محصول را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. محصول مورد نظر دارای پمپ باد باتری خور پدالی است که بخش باتری خور آن داخل محفظه پمپ باد پدالی قرار می گیرد و به سرعت تولید باد می کند. با این وجود است که با فشار دادن پا بر روی بخش مشخص شده که روی بدنه می باشد مانند فشار دادن پدال گاز تولید باد صورت می گیرد که در کم ترین زمان انجام می شود و می توان بدنه بزرگ محصول را برای استفاده آماده کرد. تشک بادی مد نظر بدنه ای با کیفیت و سازگار دارد که دارای طول عمر بالا نیز می باشد و می توان از وجود آن بهره مند شد.

 این محصول دارای سازگاری های زیادی از جمله مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد علاوه بر این موارد بدنه ای ضد تعریق و ضد حساسیت است که در طول عمر بالا قابلیت های خود را حفظ می کند و می تواند برای استفاده در طی سال های زیاد مورد بهره برداری قرار گیرد. از این رو محصولی طبی و سازگار برای استفاده در مکان های مختلف آماده می شود و می توان از وجود آن لذت برد. تخت بادی وسیله ای همراه در مسافرت و گردش نیز می باشد که کمک به راحتی افراد می کند. به دلیل ایجاد سطحی طبی و مواج بدن در موقعیت استاندارد قرار می گیرد و می تواند کمر و ستون فقرات را در شرایط خوبی قرار دهد. با این وجود است که وسیله کاربردی است که با ظرفیت یک نفره برای استفاده یک فرد سازگاری های لازم را ایجاد کرده است و مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آسان تشک بادی یک نفره حرفه ای پمپ دار 64781 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و آن را سفارش دهید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ پدالی سرخود و باتری خور
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...