تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی Intex 64760

Intex 64760

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان

تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی Intex 64760 از طراحی بی نقص و حرفه ای تشکیل شده است به طوری که تمامی افراد در رده سنی مختلف تمایل به داشتن آن دارند. در نتیجه خرید آن را انجام می دهند و قادر به برخورداری از نشیمنی راحت خواهند بود. این محصول بدنه ای مواج دارد که رویه مخمل شامل آن شده است. این رویه مخمل میزان سازگاری بدنه با افراد را افزایش داده است. در نتیجه کودکان و بزرگسالان به مراتب قادر به استفاده از آن خواهند بود. این تشک بادی به راحتی نصب می شود و با داشتن پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان کم راه اندازی آن صورت می گیرد. دیگر مزیتی که شامل این محصول شده است تعیین میزان نرمی و لطافت آن می باشد.

فروش تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی Intex 64760 | اینتکس ایران چرا که با کم و زیاد کردن باد داخل بدنه محصول به محصولی مطابق با سلیقه افراد تبدیل می شود و می توان رضایت کامل را به دست آورد. تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی Intex 64760 دارای بدنه ای غیر قابل نفوذ است که در نتیجه می توان آن را بر روی سطح آب های آرام نیز استفاده کرد. چرا که محصول سبک و بی وزن می باشد و بر روی آب به حالت شناور قرار می گیرد. از این رو می توان از آن به عنوان یک شناور بادی نیز استفاده کرد. برای خرید تشک بادی یک نفره با پمپ پدالی Intex 64760 می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...