تشک بادی یک نفره الیاف دار Intex 64101

Intex 64101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
1,240,000
970,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی تک نفره اصل اینتکس 64707 جدیدترین تشک بادی یک نفره با ساختار طبی و الیاف دار با بدنه کاملا ضدحساسیت و لطیف مناسب رده سنی بزرگسال با تحمل وزن فوق العاده زیاد مناسب استفاده در داخل سفر و منزل عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی یک نفره الیاف دار Intex 64101 با رنگ کرم محصولی با ظرفیت بالا است که برای یک فرد ساخته شده است. اما توان بدنه نسبت به فشار وارد بر آن به گونه ای می باشد که افراد سنگین وزن نیز قادر به بهره برداری از آن خواهند بود. محصول اصل و اورجینال است و در بین محصولات برند اینتکس موجود می باشد. این تشک بادی به دلیل داشتن رنگ کرم دارای جذابیت بوده است و می توان از داشتن آن لذت برد. علاقه مندان می توانند نسبت به خرید تشک بادی کرم رنگ اینتکس اقدام کنند و با توجه به سلیقه خود خرید آن را انجام دهند. این محصول کاربردی دارای رویه ضد حساسیت می باشد که در نتیجه می توان بر روی آن ساعات زیادی را اقامت داشت. همچنین افرادی که از پوست حساس برخوردار می باشند مانند کودکان قادر به استفاده از محصول خواهند بود. محصول دارای قابلیت نصب آسان است و این کار در مدت زمان کم صورت می گیرد.

تشک بادی یک نفره الیاف دار Intex 64101 ارزان | اینتکس ایران برای نصب این محصول نیاز به داشتن پمپ باد است که بهتر است از نوع برقی یا فندکی استفاده شود. چرا که بدنه ابعاد بزرگی دارد و با این وسایل سرعت باد کردن بدنه زیاد خواهد شد. از این رو می توان در هر مکان که به برق و یا فندک اتومبیل دسترسی داشت به نصب و راه اندازی تشک بادی یک نفره الیاف دار Intex 64101 اقدام کرد. علاقه مندان می توانند تشک بادی یک نفره الیاف دار Intex 64101 را برای استفاده در مسافرت و گردش از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند و از آن لذت ببرند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 137 کیلوگرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
مناسب استفاده در خانه و سفر و چادر مسافرتی
رویه نرم و طبی با تحمل وزن بالا
دارای ساختار موازی و کاملا ضدتعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رویا قاسمی

باهاشون تماس گرفتم گفتن این مدل طبی و ضدحساسیته بخاطر همین خریدمش

439 روز پیش ارسال پاسخ
zahra ghasemi

من دوماه پیش دوتا از این تشک گرفتم برای تشک مهمان چون خونه آپارتمانه کم جا بودن واسم مهم بود. چندباری ازش استفاده شده همه از نرمی و طبی بودنش راضی بودن

437 روز پیش ارسال پاسخ
محمدعلی رستمی

سلام میخواستم بدونم این تشک با کدوم پمپ باد میشه اوکیش کرد؟

366 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
به دسته بندی پمپ باد محصولات بادی مراجعه کنید تمامی مدلها برای این تشک بادی استاندارد هستند.

366 روز پیش ارسال پاسخ