تشک بادی کودک با پتو طرحدار Intex 66802

Intex 66802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان

تشک بادی کودک با پتو طرحدار Intex 66802 از بدنه ای با ابعاد مناسب تشکیل شده است که محصول را برای استفاده کودکان مناسب کرده است. این ابعاد سبب می شود تا علاقه مندان بتوانند به راحتی از داشتن یک موقعیت مناسب برای فرزندان خود بهره ببرند و در مسافرت و گردش اسباب راحتی آن ها را مهیا سازند. پتو متصل به بدنه است و به وسیله یک زیپ این اتصال صورت گرفته است. بنابراین می توان با خیالی آسوده و بدون داشتن وسایل اضافه برای کودکان محیطی راحتی را ایجاد کرد. تشک بادی دارای بالش بادی نیز است که در نتیجه در هنگام استفاده به هیچ وسیله دیگری احتیاج نیست. محصول مورد نظر را می توان با نام اینتکس سفارش داد.

تشک بادی کودک با پتو طرحدار Intex 66802 | اینتکس ایران

چرا که محصول اصل و اورجینال است و می تواند در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بدنه از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است که مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از این رو کسانی که به دنبال تشک بادی با طول عمر بالا هستند که در نهایت بتوانند آن را در مسافرت و گردش به همراه داشته باشند می توانند این محصول را مد نظر قرار دهند و نسبت به استفاده کردن از آن در طولانی مدت اقدام نمایند. بدنه تاشو و قابل حمل است و از وزن کمی برخوردار می باشد. به همین خاطر برای به همراه داشتن آن مشکلی شامل حال افراد نخواهد شد. بدنه به حالت تاشو در ساک حمل قرار می گیرد و می تواند به راحتی به مکان های مختلف هدایت شود. خرید و سفارش این تشک بادی هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران قابل اجراست.

خرید تشک بادی کودک با پتو طرحدار | اینتکس ایران

نوعخانگی و مسافرتی
تحمل وزن 65 کیلو گرم
 طول 152 سانتی متر
عرض 64  سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای کودک و نوزاد زیر 6 سال
دارای سطح مواج
دارای پتو و بالش سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...