تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998

intex 67998

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
1,290,000
1,150,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998 با بدنه ضخیم و باکیفیت مناسب رده سنی بزرگسال قابل استفاده با زیره برزنتی استاندارد برای کمپینگ و کوهنوردی با ساختار طبی و بالاترین کیفیت با قابل تحمل وزن فوق العاده زیاد

تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998 محصولی برای کوهنوردان و گردشگران است و مناسب استفاده در کمپینگ نیز می باشد. این محصول دارای ساختار تاشو بوده است و از ضخامت مناسبی برخوردار است. بنابراین می توان به راحتی آن را به حالت تاشو در آورد و با خود به همراه داشت. وجود این محصول سبب استراحت در طی مسیر می شود و می تواند اقامت در شب را نیز آسان کند. به همین خاطر است که افراد زیادی به خرید آن اقدام می کنند و تمایل به داشتن آن دارند. به دلیل وجود ساختار مواج علاقه مندان می توانند مدت زمان طولانی را بر روی آن بگذرانند. محصول وزن کمی دارد بنابراین برای به همراه داشتن آن مشکلی برای افراد به وجود نخواهد آمد.

 همچنین به خاطر داشتن طول عمر و سازگاری بالا افراد می توانند این محصول طبی را برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار دهند. تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998 با نام اینتکس به فروش می رسد و جزو محصولات اصل و اورجینال است. بنابراین بدنه آن بیش ترین میزان مقاومت در برابر عوامل گوناگون را دارد و به سرعت از بین نمی رود. همچنین نحوه استفاده و راه اندازی آن نیز آسان بوده است و در کم ترین زمان انجام می شود که به نوبه خود جزو مزایای آن است. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید تشک بادی کمپینگ یک نفره برزنتی intex 67998 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع سفری ، کمپینگ
 تحمل وزن 136 کیلوگرم
 طول 189 سانتی متر
 عرض 72 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه برزنتی
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
 مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...