تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619

Bestway 67619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619 کاربردی ترین تشک بادی کمپینگ برای رده سنی بزرگسال با رویه مشبک و طبی و ساختار نرم و ضدتعریق مجهز به پمپ باد حرکتی و بالش بادی و ساک حمل عرضه شده توسط اینتکس ایران

تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619 بهترین گزینه برای مسافرت و تفریح است و می توان با آن در شب نیز در موقعیت های مختلف اقامت داشت. این محصول دارای بالش بادی می باشد که مجزا از بدنه است. بر خلاف سایر محصولات که از بالش بادی سرخود برخوردار می باشند این محصول با داشتن چنین بخشی می تواند مزیت های زیاد تری به دنبال داشته باشد و راحت تر و استاندارد تر بوده باشد. بالش بادی که در این محصول ایجاد شده است سر و گردن را در شرایط بسیار مناسبی قرار خواهد داد. از این رو علاقه مندان می توانند نسبت به داشتن آن اقدام کنند.

تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619 | اینتکس ایران بدنه دارای دو دریچه است که یکی برای اتصال به پمپ باد برای باد شدن می باشد و دیگری برای تخلیه باد داخل بدنه بوده است. به همین خاطر راه اندازی این محصول و همچنین جمع آوری آن نیز به بهترین شکل انجام می شود و افراد می توانند نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. اگر به دنبال یک محصول اصل و اورجینال می باشید تا دارای طول عمر بالا باشد این محصول بهترین گزینه است. چرا که برای بیان اصل بودن خود نام بست وی را در کناره بدنه حک کرده است تا خرید با اطمینان صورت گیرد. همچنین به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه افراد می توانند از داشتن آن در بسیاری از موارد لذت ببرند و طول عمر بالایی از آن را به دست آورند. جهت خریداری تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619 با قیمت ارزان و کاملا اورجینال به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

خرید تشک بادی کمپینگ یکنفره بست وی Bestway 67619 | اینتکس ایران

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC ضخیم مخملی
 جنس بخش کناری PVC ضخیم چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپحرکتی
ساک حمل دارد ( نوع بادی )
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
 قابل استفاده در سفر های کمپینگ
 دارای دو رنگبندی
 دارای ساک حمل بادی جهت استفاده به عنوان بالش
حجم بسته بندی : 16*55*16 سانتی متر
اقلام همراه برچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...