تشک بادی کمپینگ پاویلو یک نفره 67617

bestway 67617

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان

تشک بادی کمپینگ پاویلو یک نفره 67617 بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت و گردش می باشد که دارای ساختاری حرفه ای با طراحی جدید است. به این ترتیب راحت ترین حالت ممکن به وسیله این محصول به دست می آید که در نهایت می توان از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی مد نظر در دسته بندی محصولات اصل و اورجینال می باشد که دارای مدل پاویلو بوده است تا خریداران بتوانند با رضایت کامل نسبت به خرید محصول اقدام نمایند. با این وجود است که تشک بادی پر فروش و منحصر به فرد است و بهترین گزینه برای اقامت می باشد. ساختار محصول طبی و مواج می باشد که بالش بادی نیز در کنار آن قرار دارد. اما مزیتی دیگر در طراحی آن ایجاد شده است که توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است. در بخش بالایی آن که سر و گردن قرار می گیرد قسمتی بادی وجود دارد که با باد شدن بالا می آید و می تواند سبب نشستن افراد و یا قرار گیری استاندارد و راحت افراد بر روی تشک بادی شود.

 با این وجود است که در کمپینگ مورد استفاده قرار می گیرد و در طی روز نیز ایجاد راحتی و آرامش برای استفاده کنندگان می کند. تشک بادی مد نظر ظرفیت تک نفره دارد و برای یک فرد مورد استفاده قرار می گیرد. سطح طبی آن نیز باعث شده است که علاقه مندان بتوانند کمر و ستون فقرات خود را در آرامش بخش ترین حالت ممکن قرار دهند و از حضور بر روی این محصول لذت ببرند. داشتن تمامی آیتم های استاندارد بودن و ایمن بودن در این محصول سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده تمامی رده های سنی را بر روی تشک بادی قرار دهند و به استراحت بپردازند. تشک بادی به همراه بالش بادی و سایر مزیت ها برند و اصل است و در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد که جهت سفارش و خرید تشک بادی کمپینگ پاویلو یک نفره 67617 می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض70 سانتی متر
 ارتفاع 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...