تشک بادی کمجا تک نفره مسافرتی 67000

bestway 67000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
1,100,000
900,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمجا تک نفره مسافرتی 67000 با وزن کم و ابعاد استاندارد و رویه طبی و ضدتعریق مناسب استفاده در منزل ، سفر ، کمپینگ و کوهنوردی با کیفیت بالا و بدنه ضخیم و مقاوم قابل خرید با قیمت ارزان از اینتکس ایران

تشک بادی کمجا تک نفره مسافرتی 67000 دارای عرض کم با اندازه 76 سانتی متری می باشد که برای استفاده در موقعیت های مختلف کاربرد دارد و به دلیل کوچک و کمجا بودن می تواند در مسافرت و گردش بهترین محصول باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. تشک بادی می تواند به راحتی حمل و نقل و جا به جا شود و در نتیجه سازگاری های زیادی را ایجاد کند که افراد بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و بهترین موقعیت را به دست آورند. تشک بادی وسیله ای لازم و ضروری برای سفر است که به روش آسان راه اندازی می شود. برای راه اندازی آن تنها به یک پمپ باد نیاز است که در کم ترین زمان بدنه محصول را راه اندازی می کند و میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی را وارد بدنه می کند. به همین خاطر است که توانسته سازگار ترین موقعیت را ایجاد سازد تا با رسیدن به مکان مورد نظر بتوان بدون مشکل و به سرعت تشک بادی مد نظر خود را راه اندازی کرد.

خرید تشک بادی کمجا تک نفره مسافرتی

امکان جمع آوری این محصول نیز آسان می باشد که در نتیجه می توان در کم ترین زمان به وسیله پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را نیز دارند باد داخل تشک بادی را تخلیه کرد و بدنه را به صورت تاشو به مکان های مختلف هدایت کرد. این خصوصیات منحصر به فرد تنها در محصولات اصل و اورجینال قرار دارند و می توان از آن لذت برد. تشک بادی مد نظر نیز ساخت شرکت معتبر بست وی می باشد که دارای قابلیت های مختلف است و خصوصیات منحصر به فردی را شامل می شود. با این وجود است که هم بدنه ای سازگار را به دست خواهید آورد و هم به راحتی می توانید در موقعیت های مختلف مانند مسافرت از داشتن آن بهره مند شوید. کسانی که به دنبال خرید آسان تشک بادی کمجا تک نفره مسافرتی 67000 می باشند تنها می توانند به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را برای دریافت درب منزل سفارش دهند.

فروش تشک بادی تک نفره بست وی مدل 67000

 نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده بست وی
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1750 گرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مشبک و طبی
قابل استفاده در سفر و چادر مسافرتی
مناسب رده سنی بزرگسال
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...