تشک بادی روی آب گلدار bestway 43410

bestway 43410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان

تشک بادی روی آب گلدار bestway 43410 یکی از محصولات ایده آلی است که بیشتر خانم ها از این کالا استقبال کرده و سعی می کنند تا از این محصول زیبا و جذاب استفاده کرده و بر روی آب شناور باقی بمانند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این تشک بادی روی آب همان طور که در تصویر های این کالا هم پیداست یک ساختار کاملا گرد و یکدست دارد که قطعا با راه اندازی کامل این محصول و قرار دادن آن بر روی آب می توانید به بهترین شکل ممکن جلوه ای فوق العاده را در اختیار بگیرید. در همین رابطه نیز باید اشاره کنیم که این محصول بدنه اصلی سفید رنگ دارد و بر روی آن نیز تصویر گل های زیبا و جذاب دیده می شود که به صورت کاملا طبیعی و دیدنی می توانید این ظاهر را بر روی این کالا مشاهده کنید. علاوه بر این ها سطح اصلی بدنه این محصول نیز دارای یک سری خطوط شیاردار است که به زیبایی هر چه تمام تر باعث شده تا ساختار طبی را در این محصول مشاهده کنید.

تشک بادی روی آب گلدار bestway 43410 | اینتکس ایران

به جز این نکته باید عنوان کنیم که تشک بادی روی آب گلدار bestway 43410 در بخش زیرین خود نیز دارای سطح کاملا قرمز و یکدست می باشد که این قرمز رنگ بودن محصول قطعا پس از قرار گیری بر روی آب باعث می شود تا ظاهر این کالا شیک تر از قبل باشد. مزیت مهم این محصول نیز بهره مندی از طناب نجات دور تا دور این محصول می باشد که باعث شده تا ایمنی شما در حال استفاده از این محصول نیز به صورت کامل حفظ شود. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول دارد بحث وجود ارتفاع مناسب و همین طور تحمل وزن خوب این تشک بادی روی آب است که سبب شده تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر یک کالای شیک و در عین حال جدید را در اختیار داشته باشند. شرکت بست وی این محصول زیبا را در سال 2022 میلادی ارائه کرده و جزو محصولات پر فروش بازار هم به شمار می رود. با در نظر گرفتن این خصوصیات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب از سایت اینتکس ایران ، فروشگاه محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران فراهم می باشد.

خرید تشک بادی روی آب گلدار | فروشگاه اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 158 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...