تشک بادی روی آب نارنجی intex 59703

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

تشک بادی روی آب نارنجی intex 59703 از جمله محصولات بادی مناسب تفریحات آبی است که ساده اما کاربردی می باشد و می توان به راحتی از آن لذت برد. داشتن این محصول برای بهره مندی از آب های آرام لازم است و به راحتی ایجاد موقعیت دلخواه می کند. در نتیجه خرید آن به کسانی که به محیط های دارای آب های آرام می روند توصیه می شود. تشک بادی بر روی آب به صورت شناور قرار می گیرد و قادر به داشتن حالت معلق می شود. در نتیجه افراد را نیز بر روی خود حفظ می کند و مانع از فرو رفتن خود و افراد به داخل آب می شود. در واقع تشک بادی تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب را دارد و واژگون نخواهد شد. در نتیجه حالت تعادل دارد و می تواند بهترین گزینه برای رفتن به مکان های تفریحی باشد. با داشتن تشک بادی روی آب افراد می توانند از هوای تازه و موقعیت به دست آمده لذت ببرند و ساعات خوشی را سپری کنند. در نتیجه جذاب ترین تفریحات آبی را برای افراد رقم می زند.

خرید تشک بادی روی آب نارنجی رنگ

این محصول دارای بالش بادی سرخود می باشد که در واقع بخش بر آمده در قسمت بلایی بدنه می باشد. این قسمت محل دقیق قرار دادن سر خواهد بود و امکان قرار گیری به حالت درازکش را مهیا می سازد. به این دلیل جذابیت دارد و راحت ترین حالت ممکن را برای افراد ایجاد می سازد. با توجه به سادگی بدنه محصول از قیمت مناسب برخوردار است به طوری که برای خرید آن تنها می توان با پرداخت هزینه کم اقدام نمود. از این رو تمامی کسانی که قصد خرید تشک بادی روی آب نارنجی intex 59703 را دارند به راحتی می توانند با پرداخت هزینه کم نسبت به خرید آن از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس اقدام نمایند و محصول را با کیفیت بالا و سازگاری زیاد خریداری نمایند.

قیمت تشک بادی روی آب نارنجی اینتکس

 نوع مستطیلی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 900 گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...