تشک بادی روی آب مواج صورتی Intex 58876

Intex 58876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان

تشک بادی روی آب مواج صورتی Intex 58876 به دلیل داشتن ساختاری ساده اما کاربردی مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و از محصول استفاده کرد. این محصول بی نظیر از بدنه ای شفاف تشکیل شده است که با بادی بودن می تواند راحتی خاصی را ایجاد سازد تا در نتیجه افراد از زیبایی ظاهری آن نیز بهره مند شوند. تشک بادی مد نظر بر روی آب قابلیت قرار گیری شناور دارد و می تواند به صورت معلق قرار گیرد. در نتیجه چنین قرار گیری می تواند موجب آرامش و راحتی افراد در محیط های مختلف شود و توجه آن ها را به خود جلب کند. تشکیل ساختاری بی نقص و حرفه ای باعث شده است که بتوان در طی مدت زمان طولانی از محصول استفاده کرد و از موقعیت به وجود آمده نهایت لذت را برد.

تشک بادی روی آب مواج صورتی اینتکس

طول عمر محصول به دلیل داشتن بدنه ضخیم آن می باشد که سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و می تواند برای قرار گیری در محیط های آبی راحتی را ایجاد سازد. در نتیجه بودن ایجاد مشکل و دشواری می توان محصول مورد نظر را برای استفاده در محیط های آبی مد نظر قرار داد و با خود به همراه داشت تا در نتیجه کسانی که قصد تفریحات آبی جدید و خاص را دارند بتوانند از آن لذت ببرند. این محصول برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و دارای تحمل وزن هشتاد کیلوگرم می باشد. به همین خاطر است که به داخل آب فرو نخواهد رفت و بر روی آن دارا تعادل می باشد. برای داشتن بهترین اوقات در فصول گرم سال و داشتن راحتی زیاد می توان تشک بادی روی آب مواج صورتی Intex 58876 را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کرد و نسبت به استفاده مداوم و راحت این محصول اقدام نمود.

فروش تشک بادی روی آب مواج صورتی ارزان

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...