تشک بادی روی آب مواج اینتکس Intex 58876

Intex 58876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
720,000
590,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج اینتکس Intex 58876 از سری محصولات طبی است که دارای چنین ساختاری نیز می باشد. این محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف از آن استفاده کرد. چرا که بدنه برای استفاده در سطح آب های آرام و یا سطح خشکی دارای سازگاری است و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. این محصول دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که در قسمت بالایی آن واقع شده است. در واقع با افزایش میزان بر آمدگی در تشک بادی مد نظر ایجاد بالش بادی سرخود شده است و می توان بهترین موقعیت و شرایط را تجربه کرد. 

تشک بادی روی آب مواج سبز رنگ

بدنه شفاف و زیبا است و از رنگ صورتی برخوردار می باشد. بنابراین کسانی که تمایل به داشتن تشک بادی روی آب را دارند می توانند این محصول منحصر به فرد را با خیالی آسوده انتخاب نمایند و به خرید آن اقدام کنند. تشک بادی برای استفاده یک فرد ساخته شده است و تحمل وزن یک فرد را دارد اما این تحمل وزن به دلیل مقاومت بالای بدنه زیاد است به طوری که افراد سنگین وزن نیز قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند. چنانچه تمایل به خرید تشک بادی روی آب مواج اینتکس Intex 58876 منحصر به فرد را دارید تا به راحتی بتوانید از قرار گیری بر روی سطح آب های آرام لذت ببرید می توانید به نمایندگی اینتکس در سراسر کشور مراجعه کرده و از این طریق اقدام به خرید نمایید. 

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...