تشک بادی روی آب مدل جزیره intex 58772

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

تشک بادی روی آب مدل جزیره intex 58772 از متنوع ترین ساختار تشکیل شده است که افراد می توانند بر اساس سلیقه خود هر یک از طرح های ارائه شده را خریداری کنند. این محصول ساختاری ساده دارد اما به دلیل وجود طرح های رنگارنگ و جذاب بر روی آن می توان زیبایی زیادی را به دست آورد. مزیت های موجود در تشک بادی روی آب مدل جزیره intex 58772 سبب پر فروش شدن آن شده است و عده زیادی از علاقه مندان را به خود جذب می کند. ابعاد محصول برای استفاده یک فرد از آن در نظر گرفته شده است و توان بدنه نسبت به فشار وزن وارد بر آن نیز برای یک فرد تعیین شده است.

خرید تشک بادی روی آب طرح جزیره اینتکس

 بنابراین می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و بهترین موقعیت را به دست آورد. بدنه برای استفاده نیاز به راه اندازی دارد و راه اندازی آن نیز با پر کردن باد در داخل بدنه انجام می شود. پر کردن باد در داخل بدنه با استفاده از پمپ باد صورت می گیرد که این پمپ باد به دریچه ای که بر روی محصول قرار دارد متصل می شود و به سرعت میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی آن را وارد بدنه می کند. بنابراین در مدت زمان کم یک تشک بادی طرح دار با قابلیت شناور ماندن بر روی سطح آب به افراد داده می شود که می توانند از آن نهایت استفاده را به عمل آورند. برای خرید یکی از سه تنوع طراحی ظاهری تشک بادی روی آب مدل جزیره intex 58772 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش تشک بادی روی آب ارزان جزیره ای

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...