تشک بادی روی آب طرح گربه intex 58784

intex 58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
880,000
745,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گربه intex 58784 یک محصول جذاب و کاملا زیباست که قطعا به دلیل بهره مندی از همین ظاهر فوق العاده است که در میان سنین مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان محبوب شده است. اگر با دقت به طراحی و تصاویر این محصول نگاه کنید ، شما می توانید جلوه یک گربه را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که قطعا دقت در طراحی این محصول و ریز شدن در توضیحات این کالا از مهم ترین خصوصیات این محصول نیز به شمار می رود. ساختار گرد این کالا در کنار طراحی جذاب دیگر بخش های ناحیه سَرِ گربه باعث شده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را به علاقه مندی های خود اضافه کنید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که بخش های کناری این محصول نیز به بهترین شکل ممکن بخش گوش های این حیوان را هم شکل داده است که باز هم نقطه قوت این محصول به شمار می رود. هم چنین نواحی مرکزی این محصول هم دارای یک سری خطوط می باشد که سبب شده تا سطح اصلی این محصول به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا طبی عرضه گردد که مزیت مهم ظاهری و طراحی این شناور به شمار خواهد رفت.

تشک بادی روی آب طرح گربه intex 58784 | اینتکس ایران

به جز این نکات شما می توانید مشاهده کنید که تشک بادی روی آب طرح گربه intex 58784 دارای دو عدد دستگیره برای حمل و نقل و همین طور جا به جایی ساده این کالا خواهد بود که قطعا از آن ها برای حفظ تعادل پس از قرار گیری بر روی این محصول هم استفاده خواهد شد. در کنار این موارد باید اشاره کنیم که این کالا دارای یک دریچه باد هم می باشد که سبب شده تا با در اختیار داشتن یک پمپ باد مجزا بتوانید اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب برای شما عزیزان از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس ایران فراهم خواهد بود و در سراسر کشور می توانید این محصول را با بهترین قیمت ممکن خرید و ثبت سفارش کنید.

خرید تشک بادی روی آب طرح گربه مدل intex 58784 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 167 سانتی متر
 ارتفاع  27 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...