تشک بادی روی آب طرح کیوی intex 58764

intex 58764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31%
840,000
580,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کیوی intex 58764 جزو محصولاتی است که در میان گزینه های مختلف تشک بادی روی آب جزو محصولات محبوب و پر فروش به شمار می رود. ظاهر این محصول همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است شبیه به یک کیوی می باشد که همین عامل باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و بر روی آب شناور باقی بمانند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که شما می توانید در بدنه اصلی این محصول ظاهر نیمی از یک کیوی را مشاهده کنید که بخش های کناری این کالا دقیقا شبیه به پوست کیوی بوده و ناحیه مرکزیهم با ظرافت و به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفته است که همه این موارد نشان از کیفیت بالای ظاهری این محصول دارد. هم چنین رنگ های دقیق و زیبایی که در این تشک بادی روی آب شکل گرفته باعث شده تا بتوانید بدون کوچک ترین دغدغه ای از یک محصول دیدنی بهره مند شوید.

تشک بادی روی آب طرح کیوی intex 58764 | اینتکس ایران

به جز موارد ظاهری باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تشک بادی روی آب طرح کیوی intex 58764 دارای طراحی شیاردار و مواج می باشد که سبب شده تا یک ساختار طبی را در اختیار داشته باشید و همین عامل باعث خواهد شد که افراد بزرگسال پس از دراز کشیدن بر روی این محصول به هیچ عنوان از روی آن لیز نخورده و بتوانید با خیالی راحت دست به استفاده از این کالا بزنید. هم چنین فرآیند راه اندازی این محصول نیز به وسیله یک عدد پمپ باد قابل انجام خواهد بود که شما باید آن را به صورت جداگانه و مجزا تهیه کرده و به بهترین شکل ممکن در سریع ترین زمان ممکن دست به راه اندازی و استفاده از این محصول بزنید. هم چنین رویه باکیفیت این محصول نیز از نوع PVC شکل گرفته است که مشتریان بدون نگرانی می توانند دست به خرید این تشک بادی روی آب بزنند. با در نظر گرفتن این توضیحات امکان خرید تشک بادی روی آب کیوی با قیمت عالی از فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید تشک بادی روی آب طرح کیوی | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...