تشک بادی روی آب طرح پیتزا

intex 58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
640,000
495,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا محصولی استاندارد و فانتزی برای عاشقان فست فود بوده که با ظاهری خوشمزه و جذاب توسط کمپانی اینتکس طراحی و تولید شده است. تشک روی آب پیتزا بدنه مواج و رنگبندی شادی داشته که در کنار جنس بدنه ضخیم که تضمین کننده طول عمر بالای کالا بوده می تواند نیاز شما را برای یک تفریح آبی به طور کامل برطرف سازد. برای آشنایی بیشتر با این شناور بادی توصیه می کنیم ابتدا ویدیو بالا را مشاهده کرده و با تصاویر اصلی و منحصر به فرد اینتکس ایران از این محصول بتوانید برای خرید شناور بادی روی آب خود اقدام نمایید.


تشک بادی روی آب طرح پیتزا intex 58752 از سری شناورها و تشک های بادی روی آب باکیفیت و محبوبی است که قطعا با توجه به طراحی دقیق و زیبایی که دارد در میان اقشار مختلف نیز به یک محصول محبوب تبدیل شده است. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این تشک بادی روی آب ساختاری شبیه به پیتزا دارد که همین عامل باعث شده تا مشتریان بتوانند به زیبایی هر چه تمام تر از این محصول بر روی آب استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی صورت گرفته در این تشک روی آب به گونه ای است که شما می توانید طرح پیتزا را به راحتی بر روی این محصول با وضوح بالا و ظاهر فوق العاده مشاهده کنید. هم چنین بدنه اصلی این محصول نیز دارای یک سری شیار می باشد که باعث شده تا یک کالای کاملا طبی را در اختیار داشته باشید.

تشک بادی روی آب طرح پیتزا intex 58752 | اینتکس ایران

به جز این موارد شما می توانید مشاهده کنید که تشک بادی روی آب طرح پیتزا intex 58752 دارای یک سری طناب در بخش های کناری می باشد که از آن به عنوان طناب نجات هم نام برده می شود. افراد بزرگسال می توانند با خیال راحت با توجه به تحمل وزن بالای این محصول از این تشک بادی روی آب استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین برای راه اندازی این محصول نیز شما می توانید به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و لذت ببرید. ترکیب و کنار هم قرار گرفتن چند تشک بادی روی آب می تواند طراحی زیبای یک پیتزای کامل را شکل دهد که مزیت بزرگ این محصول هم به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران برای شما فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح پیتزا | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...