تشک بادی روی آب طرح لیمو bestway 43392

bestway 43392

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح لیمو bestway 43392 محصولی خاص تولید سال 2022 میلادی است که فروشگاه اینتکس ایران برای اولین بار این محصول فوق العاده را در ایران موجود و عرضه کرده است. طراحی این تشک بادی روی آب به گونه ای است که افراد بزرگسال می توانند به ساده ترین شکل ممکن از این کالا بر روی استخر ، آب های آرام و دیگر شرایط مشابه استفاده کرده و لذت ببرند. از نظر نوع طراحی این تشک بادی روی آب به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید بدنه ای یکدست آبی رنگ را مشاهده کنید که یک رنگ شاد و جذاب به شمار می رود. شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول همچنین یک سری شیار را مشاهده کنید که باعث می شود تا سطح اصلی این محصول به صورت طبی و خاص عرضه گردد. علاوه بر این مسئله مهم ترین خصوصیت تشک بادی روی آب طرح لیمو bestway 43392 بحث طرح های موجود بر روی بدنه این کالاست.

تشک بادی روی آب طرح لیمو bestway 43392 | اینتکس ایران

در واقع بر روی بدنه آبی رنگ این محصول شما می توانید تعداد زیادی از طرح لیمو را به صورت کاملا طبیعی و زیبا و در حالت های برش خورده و یا عادی مشاهده نمایید که همین عامل سبب نامگذاری این محصول شده است. هم چنین طراحی خود محصول هم شبیه به لیمو می باشد به صورتی که ابتدا و انتهای این محصول به صورت کاملا خاص تولید شده است. بر روی این تشک بادی روی آب نیز نام تجاری شرکت بست وی هم درج شده است که نشان از برند بودن و کیفیت بالای این کالا دارد. در کنار این موارد برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد جدا خواهید داشت که از طریق تک دریچه باد این محصول بتوانید به راحتی این کالا را باد کنید. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان خرید تشک بادی روی آب از فروشگاه اینتکس ایران با ارزان ترین قیمت ممکن فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح لیمو bestway 43392 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 طول 176 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1238 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...