شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ خانوادگی 57267

intex 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,500,000 تومان

شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ خانوادگی 57267 کاربردی ترین محصولی است که می توان با خیالی آسوده از وجود آن لذت برد و اوقات خوشی را برای خود رقم زد. به دلیل داشتن بدنه بزرگ و جادار بر روی سطح آب بزرگسالان می توانند به راحتی حضور داشته باشند و دچار مشکل نیز نشوند. داشتن تعادل لازم بر روی سطح آب و قرار گیری بر روی این سطح سبب شده است که افراد بتوانند تشک بادی را در محیط استخر مورد استفاده قرار دهند و از آن بهره مند شوند. به دلیل وجود عروسک بادی که به بدنه متصل است و به شکل فلامینگو می باشد طرفداران زیادی دارد و جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین تشک بادی روی آب می باشد که بزرگسالان خرید آن را انجام می دهند. وجود دستگیره های پلاستیکی در دو سوی محصول سبب شده است که هم تعادل محصول بیش تر باشد و هم برای قرار گیری بر روی محصول مشکلی وجود نداشته باشد.

خرید شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ خانوادگی

از این رو می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و بهترین اوقات را کسب کرد. برای هدایت محصول به داخل آب و یا جا به جایی آن طنابی به دور بدنه کشیده شده است و متصل شده است که می تواند مزیت های زیاد تری نیز داشته باشد. این بدنه به اندازه ای بزرگ است که قابلیت استفاده 4 فرد به صورت همزمان را دارد و برای قرار گیری این افراد سازگاری دارد. در نتیجه دارای 4 جای بطری نیز می باشد که بتوان در فصول گرم سال نوشیدنی و آب را نیز در کنار خود داشت و به آن دسترسی پیدا کرد. نشیمن محصول بادی و راحتی است تا بتوان بر روی آن قرار گرفت و بهترین اوقات را کسب نمود و توانست ساعات خوشی را رقم زد. همچنین با قرار گیری بر روی این نشیمن راحتی زیادی حس می شود و بدن در آرامش قرار می گیرد. به منظور خرید آسان شناور بادی روی آب فلامینگو بزرگ خانوادگی 57267 تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد.

فروش شناور بادی روی آب فلامینگو خانوادگی اینتکس

نوع تفریحی
 طول 422 سانتی متر
 عرض 373 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 3.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 400 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ --
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...