تشک بادی روی آب طرح غروب ساحل Bestway 43416

Bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
999,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح غروب ساحل Bestway 43416 هم از سری محصولات مهیج و جذابی است که شرکت بست وی با بهره گیری از خلاقیت و نبوغ خود سعی کرده تا یک شناور دیدنی را به بازار ارائه کند. نوع طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که شما می توانید یک منظره فوق العاده زیبا را مشاهده نمایید که همین عامل هم مزیت بزرگ ظاهری این محصول به شمار می رود. در واقع نوع طراحی این تشک بادی روی آب به گونه ای است که شما می توانید منظره یک غروب ساحلی را به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده نمایید که این عامل قطعا در مقایسه با دیگر تشک های بادی روی آب منحصر به فرد و خاص خواهد بود. تصویر این غروب در کنار ظاهر صدف های زیبا بر روی این محصول نقاط قوت ظاهری این تشک روی آب به شمار می رود.

تشک بادی روی آب طرح غروب ساحل Bestway 43416 | اینتکس ایران

به جز موارد ظاهری باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که سطح اصلی تشک بادی روی آب طرح غروب ساحل Bestway 43416 به صورت شیاردار شکل گرفته است که این خطوط باعث شده تا فردی که بر روی این شناور قرار می گیرد حالتی نرم و استاندارد را تجربه کرده و لذت ببرد. هم چنین ناحیه بالایی این محصول نیز دارای یک عدد بالش بادی سرخود می باشد که فضای سر و گردن در راحت ترین حالت ممکن بر روی این تشک بادی روی آب قرار خواهد گرفت. وزن کم و راحتی در حمل و نقل این محصول نیز از دیگر ویژگی های جذابی است که می توان در رابطه با این محصول به آن ها اشاره کرد. با توجه به تمامی این نکات شما می توانید با قیمت ارزان و عالی این تشک بادی روی آب را از سایت فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...