تشک بادی روی آب طرح دریا intex 58772

intex 58772

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح دریا intex 58772 یکی دیگر از تشک های بادی جذابی است که برای قرار گیری بر روی آب های آرام طراحی و ارائه شده است و همین امر هم باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و به یک تفریح مهیج در فصول گرم سال بپردازند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید یک طراحی جذاب از نمای رو به دریا را مشاهده کنید که فوق العاده خاص و آرام بخش بوده و قطعا پس ازراه اندازی کامل و قرار گیری بر روی آب نیز شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که از این طراحی زیبا لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری شیاردار دارد که فضایی نرم و راحت و در عین حال طبی را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید تشک بادی روی آب طرح دریا اینتکس

مسئله مهم دیگری که باید در خصوص تشک بادی روی آب طرح دریا intex 58772 اشاره داشته باشیم بحث وجود دو عدد دریچه باد مجزا بر روی این محصول است که قطعا باعث می شود تا اگر به هر دلیل این محصول سوراخ شده و یا آسیب دید شما بتوانید به راحتی با در اختیار داشتن باد در دریچه دیگر بتوانید محصول را بر روی آب شناور ببینید. هم چنین این محصول دارای یک عدد بالش بادی سرخود نیز می باشد که ناحیه بالایی این محصول با باد کردن تبدیل به بالش شده و مزیت خوبی از این نظر به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات و با مشاهده کیفیت بالای این محصول شما می توانید خرید و ثبت سفارش این کالا را از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

فروش تشک بادی روی آب اینتکس با طرح ساحل دریا

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...