تشک بادی روی آب طرح جزیره Bestway 43416

Bestway 43416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
999,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح جزیره Bestway 43416 هم جزو محصولاتی است که کمپانی بست وی با خلاقیت و با بهره گیری از یک تصویر واقعی این محصول را خلق کرده است. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های طراحی این محصول با شما صحبت کنیم باید در ابتدا اشاره داشته باشیم که این تشک بادی روی آب طرحی برگرفته از نمای یک جزیره با موج های خروشان را دارا می باشد که که بر روی آب تصاویر صخره ها و درختان نیز به زیبایی هر چه تمام تر با یک طیف رنگی بنفش و زرد نقش بسته است. این مورد باعث شده تا در واقع شما بتواید یک جلوه خاص را در اختیار داشته باشید که سبب شده تا به بهترین شکل ممکن محصولی طبیعی و زیبا را در اختیار داشته باشید.

تشک بادی روی آب طرح جزیره Bestway 43416 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که تشک بادی روی آب طرح جزیره Bestway 43416 رویه ای از نوع وینیل و یا همان PVC را دارا می باشد که فوق العاده ضخیم بوده و به راحتی آسیب نخواهد دید. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که رویه اصلی این محصول به صورت شیاردار طراحی و عرضه شده است که فرد با قرار گرفتن بر روی این محصول به هیچ عنوان لیز نخورده و یک سطح ایده آل و طبی و نرم را در اختیار خواهد داشت که ویژگی مهم این محصول نیز به شمار می رود. این محصول مناسب برای استفاده سنین بزرگسال بوده و بدون نگرانی از بابت تحمل وزن این محصول می توانید بر روی آب های آرام از این تشک بادی روی آب استفاده کنید. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول هم اکنون از سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس در ایران فراهم خواهد بود.

خرید تشک بادی روی آب طرح جزیره مدل Bestway 43416 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...