تشک بادی روی آب طرح تمشک bestway 43396

bestway 43396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
215,000 تومان

تشک بادی روی آب طرح تمشک bestway 43396 یک محصول با طراحی خلاقانه و جدید است که با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارد باعث شده تا تمام سنین خصوصا بزرگسالان بتوانند با اطمینان خاطر دست به انتخاب این تشک بادی روی آب زیبا زده و از در اختیار داشتن آن لذت ببرند. سال تولید این محصول 2022 است و همین عامل نیز باعث شده تا جزو محصولات جدید و منحصر به فردی به شمار رود که به تازگی در بازار عرضه شده است. در رابطه با ویژگی های طراحی این محصول نیز باید به چند مسئله اشاره کنیم. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این کالا طرحی شبیه به تمشک را داراست که در واقع این طراحی بخش اصلی بدنه این کالا نیز به شمار می رود. در کنار این مورد شما می توانید مشاهده نمایید که رنگ اصلی بدنه این تشک بادی روی آب هم صورتی بوده و بر روی این بدنه چندین و چند تمشک از زوایای مختلف و با اندازه های متفاوت نقش بسته است که ویژگی جذاب طراحی این کالا هم به شمار می رود.

تشک بادی روی آب طرح تمشک bestway 43396 | اینتکس ایران

مسئله مهم دیگر در خصوص این محصول بحث درباره روی مواج تشک بادی روی آب طرح تمشک bestway 43396 است. شیارهای موجود بر روی این بدنه باعث شده تا یک کالای ایده آل و دیدنی را در اختیار داشته باشید که ساختاری طبی داشته و پس از قرار گیری بر روی این تشک بادی روی آب از افتادن بر روی آن نیز جلوگیری می شود. هم چنین بخش زیرین این محصول نیز به صورت یکدست قرمز رنگ طراحی گردیده است که مزیت مهم این کالا هم به شمار می رود. با توجه به این ویژگی ها و هم چنین کیفیت بالای بدنه اصلی این محصول ، شما با اطمینان خاطر می توانید دست به خرید و انتخاب این محصول لوکس و زیبا زده و از طریق فروشگاه اینتکس ایران خرید این تشک روی آب بادی را به ثبت برسانید.

خرید تشک بادی روی آب طرح تمشک bestway 43396 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 151 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1235 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...